diumenge, 21 de desembre del 2008

Obre la porta, collons!!!!

Primer de tot, molt bones a tothom! Aquest dissabte, va ser un pèl diferent a altres dissabtes. Ni millor, ni pitjor, bàsicament diferent! Era el dia escollit per fer la "comilona que t'hi cagues!!" amb la colla. Al matí escalaríem, i pels volts del migdia aniríem a omplir el pap!
Erem una bona colla. En Ramon, en Josep, en Jaume, en Dani G, l'Isabel, en Dani E, en Ricard, en Dani petit, fins i tot va poder venir en Gerard, i jo! Déu ni dó quina tropa!!! A sobre en Gerard a primer pla, en Ricard, l'Isabel i en Dani petit a una reunió, i al darrera del pi es veu en Ramon. Tota la colla junts, però separats!!
El lloc d'escalada escollit, va ser la zona dels Totxos de Cam Nou Barris, a Collbató, i com que erem tanta colla, uns vam fer esportiva, i els altres via llarga. A sobre en Dani petit, ensenyant-nos la seva tècnica infal.lible. Això d'escalar fi ja ho porta a la sang!!!

En Ricard, en Dani petit, l'Isabel, en Ramon, i en Josep, van anar a fer les vies Somni de Primavera, i Somni d'Estiu. A sobre l'Isabel en un dels llargs de les vies.

La colla Xapoutot s'havia apoderat de la zona en pocs moments, i el gran patriarca de la colla ens controlava en tot moment, com es pot veure a la foto de sobre! jejeje. En Josep en un dels llargs.

En Gerard, en Dani G, en Dani E, en Jaume i jo, ens vam quedar fent esportiva entre les vies del totxo de l'Estel, i les de la placa de l'Indi. A sobre en Dani E, en un 6b del totxo de l'Estel. Deu ni do com allarguen els seguros d'aquest totxo!!

Mirant la guia de Montserrat Sud, veiem que hi ha una via nova al Totxo de l'Estel, que es diferencia clarament de les altres vies existents, ja que té les assegurances una mica més properes!! A sobre en Gerard arribant a la R de la via Paquita 6a.

És un sector força bo per l'hivern, i amb vies per tots els gustos. Ens ho varem passar pipa!! A sobre en Ricard, amb en Dani petit ( la nova generació dels Xapoutot!!!).

Avui tenim un xafarranxo de fotos de totes les perspectives possibles!!! A sobre en Josep apretant de valent!!

Les vies de la Placa de l'Indi, estan ordenades d'esquerra a dreta, de més a menys dificultat, i a més molt ben assegurades. Aquí vam fer la Qui no plora no mama (V/V+), i la Seminolas (6a). Les dues amb els passos clau a l'hora de passar un ressaltet que trobem a mitja via. A sobre en Dani G, i jo a aquestes vies.

En Ramon, sempre ens diu que ell com a màxim fa V+ ( és una de les frases que més recordo que em va dir el primer dia que vaig anar amb ells!!). En aquesta foto de sobre es veu clarament que està fet un crack!!! I això que feia dies que no tocava roca!!!!

Els que feiem esportiva varem passar gran part del matí al totxo de l'Estel. De fet varem fer totes les vies menys la Nurieta, que segons la guia s'hi havia de posar material. S'hi ha d'anar bé de coco, ja que com he dit abans, els seguros allarguen una mica, però la roca és molt bona, i amb foradets. A sobre en Jaume al 6b.

En aquesta foto en Ramon ens està demostrant del que és capaç!!! Xaval, estàs fet un fiera!!!!

Va ser un matí força ben aprofitat, i amb la qual cosa ens va anar entrant la gana. Quan els budells van començar a rugir, vam plegar les cordes, i cap a dinar!! La millor feina del dia!!!jejejeje

Va ser un dinar genial, amb les típiques batalletes comentades, les bromes, etc.... però això sí, amb una immillorable companyia. Amb jornades com aquesta, pateixo per a veure si deixem d'escalar, per només quedar per endrapar!!!!

Lo millor del dinar va ser la fresqueta que entrava per la porta del bar!!! Obre la porta collons!!!!jejejeje. Va ser genial!!! Molt bones festes a tothom, i fins a la pròxima!!!!!

Mingo ha dit...

Collons així hereu vosaltres, tot el camí de baixada es notava una oloreta de carn a la brassa. Bones festes a tota la colla.

Anònim ha dit...

Moltes gracies Mingo,a veure si puc anar pel piri després de festas, ens veiem.
Bones festes i millors escalades

esgarrapaparets ha dit...

"Canalla" Bones Festes i feu tota la bondat que us sigui posible,pero no forceu la maquina de l´abstinencia.Jo per la meva part restare totes les vacances fent clauers de pedra montserratina que algun marica va encarregar-me sense dir res.I tanqueu la porta si no em refredare per la banyada de Nadal

llembresku ha dit...

Ei xavals!!! Molt bones festes a tothom!!! I estigueu tranquils, que encara que els reis no ens portin res, sempre ens quedarà el clauer que ens farà en Ramon. Ramon, mira que agafar d'amagat ( i traginar) aquestes pedres per fer-nos un petit detall a cadascú!!! Ets un detallista!!! jejeje.