dimarts, 5 de febrer del 2013

Matinal al Serrat d'en Muntaner

Aquest diumenge, tenim temps fins al migdia per a sortir a escalar una estoneta. Fa unes setmanes que no podem sortir quan volem, i s'ha d'aprofitar quen tenim una estoneta. Som en Toni i un servidor. La resta de la colla, no perden pistonada i com sempre, surten dissabte, i deunidó lo forts que van...

Fot un vent de tres pebrots, i força fred, però el solet que fa és un punt a favor nostre. serà qüestió d'escollir un lloc arraserat, i assolellat. Finalment ens decantem per la vessant est del Serrat d'en Muntaner, i ho encertem de ple!!! Passemun matí més que agradable.

Comencem pel Ll1 de la via Petit Nil, per arrivar-nos a la feixa on comencen la majoria d vies del serrat. Un llarg molt guapo, on és recomanable de portar algun friend petit-mitjà, per a complementar l'equipament que hi trobem.

Un cop a la feixa, ens posem a la via Divorci inminent, de la que en fem els dos primers llargs. Portem una sola corda d'esportiva, així que decidim de baixar de la R2 de la via, per a baixar amb un sol ràpel. És la única via que està amb espits, no té pèrdua, i segueix clarament la fisura que ratlla la paret en tot moment. Comença molt fina per arribar a la fisura, i a partir d'aquí amb constant flanqueig ens mana a la reunió. És difícil i temptador no xapar els parabolts de les vies esportives que la creuen, però si ho aconseguim, queda una via amb el seu caràcter...

De baixada encara ens posem a una via d'esportiva que trobem a l'esquerra de la via que hem fet. Encara no n'hem tret l'entrellat de la via que és, ni del grau que té. L'únic que diem és que és guapíssima i mantinguda de pebrots. Està equipada amb parabolts inox que es veuen molt nous, i al segon, o tercer, té un pitó clavat un pam per sobre. Un cop acabada, ens retirem que per avui ja en tenim prou, i no volem arribar tard.

Salut!!!!!!!!!!!!

Joan Prunera ha dit...

Ostres, la Divorci imminent!!! La vaig fer al poc que la van obrir i deunidó la vieta. Això si, nosaltres la vem fer tota... ja no la he tornat a fer.