dimecres, 18 de novembre del 2009

A la Bessona Superior d'Agulles

Dissabte surten en Josep, en Ricard, la Isabel i en Jaume. Aquesta entrada és possible gràcies a les fotos i les explicacions d'en Ricard. La zona escollida és Agulles, i més concretament a la Bessona Superior.




En Josep i la Isabel van fer una barreja de l'aresta brucs i la Cerdà, l'aresta no està massa equipada. En Josep va fer alguna excursioneta entre xapa i xapa, la Cerdà és més forta però equipada.





En Jaume i jo vam fer la via "Aqui hay algo que va mal" que amb el nom ja ho diu tot. M'oblidava, no sabiem on ens ficavem perquè no portaven ressenyes.






1º llarg- 6a - molt fi i amb las preses contades, però a la vegada molt disfrutón
2º larg - 6c-7 -- sense comentaris, a l'extraplom vaig fer servir els estreps per arribar a xapar la segona xapa però com no estic sobrat d´alçada em va costar molt arribar a xapar, la resta del llarg molt bé.
3ºllarg - V+ -- el va fer en jaume , només hi ha un seguro i el llarg es bastant fi.
4ºllarg - V+ -- només hi ha un seguro al sortir de la R. i la resta a pèl, fins i tot un tram força vertical que vaig possar un microfriend hiper-psicológic , la resta fins el cim amb roca mediocre però fàcil.





El descens, en dos ràpels de 30m. per la cara est i amb parabolts




Aquí va la foto d'alguna de les reunions, imagina els seguros de la via






I la foto de cim contents i feliços!!!




Quan veus les fotos dels companys en una sortida que no hi has pogut anar, et toca la moral.
Però quan veus les fotos de les reunions d'on es van posar i tu no hi has pogut anar, és com si t'hagués tocat la loteria!!!!!!!!!!!jejejeje. D'això se`n diu enveja sana.
Salut companys, i fins a la pròxima!!!!!!!!!!!!





1 comentari:

josep de sant pol ha dit...

tranquil que ja esta arrivant el disapte i les resenyas a vegadas no els i fem cas i podem trovar alguna reunio perduda o sigi pixtxor que les que as vist fotogafiada fins a la proxima i salut