dimecres, 2 de març del 2011

Gel a Ceillac i aventures i desventures a casa nostra...

Aquest cap de setmana, els Xapoutot ens desperdiguem per arreu del món. En Dani, l'Isabel, en Ramon, un company seu, en Toni Ramon, en Josep, i en Ricard, marxen cap a Ceillac. Els cinc primers a fer esquí de muntanya, i en Josep amb en Ricard a escalar amb gel. No els hi agrada fer dentetes als que no hi han pogut anar, i per això el dilluns a primera hora ja ens truquen per explicar-nos lo bé que s'ho han passat, i  ens passen totes les fotos. I que no mola el companyerisme...

En Ricard ens comenta les dues cascades que van fer, millor dit escalar, ja que quan van arribar ja estaven fetes... sense comentaris....

La primera via que vam fer dissabte va ser :

Les Formes du Chaos III - 4 : 300mts.
Es la més llarga , té nou llargs però anavem per feina apuravem tota la corda quan era possible.
Ens va agradar moltíssim a tots dos i vam disfrutar com nens petits, es bastant assequible i totes les reunions estan a la roca amb spits.

Per baixar ens vam equivocar i vam agafar el sentit contrari a on teniem la baixada i com no, ens vam trobar desgrimpant i fen ràpels pel bosc penjat que teniem a l´esquerra, fins i tot vam trobar un abandono d´algú que va pasar abans que nosaltres ves a saber quan. La direcciò bona és cap a la dreta caminant a buscar l´inici de la via Easy Rider.

El diumenge era el dia de tornada i la previsió a la carretera era de molt de transit així que vam quedar amb els companys que marxavem a fer ski de montanya que tots al cotxe cap al migdia .

La via escollida va ser la - Y i vam fer la variant de l´esquerrra. II - 3 200mts.

Com no voliem fer tard vam anar per feina i estirar la corda a tope saltant-nos reunions fàcils i ens vam posar al cim en dues hores . La via és una mica més fàcil que l´altre però té uns ressalts molt disfrutons i verticals.

El lloc de totes totes recomanable. Hi ha varis llocs per dormir, nosaltres vam estar al Refuge de la Cîme , petitó però super agradable fins i tot amb música en directe per sopar,( hi ha un piano al menjador ) i la dona quel porta i la seva familia super agradables.

Baja, que s'ho van passar malament els nois!!!
Pel que fa als que ens vam quedar, doncs quedem al bar amb en Gerard, en Jaume, i en Font, que aniran a escalar, de fet van fer la via del camí de l'alsina. I la Queralt, en Juanjo ( un molt bon amic que mai havia estat a Montserrat!), i un servidor anem a fer una volta. Tot i el mal dia que feia, hi havia unes quantes cordades entre els Gorros i Sant Benet. Una d'elles, els Puretas, que tampoc paren mai!!!!!!

Un cop a casa, em passa a buscar en Lluís, que afortunat en un sorteig, li toquen un parell de forfaits i vols amb helicopter per veure l'espectacular competició de El Dorado, que feien a Andorra. Però això millor ho explica ell http://fentelmiku.blogspot.com/2011/02/el-dorado-per-un-cop-que-em-toca-alguna.html
Doncs res, que el cap de setmana ja se'ns ha acabat, pero el pròxim ja el tenim a mig camí.
Salut a tothom i fins a la proxima!!!!!!!!!!!

baf ha dit...

Imperdible el Font apareciendo detrás en la foto, parece un Mupeet, jajaj. Buena Queralt, ya esta haciendo sus primeros pinos!