diumenge, 20 de desembre del 2009

Totxos CAM Nou Barris

Aquest dissabte era un dia especial. Ens reunim bona part dels Xapoutot per celebrar el dinar de final d'any. Sóm en Roberto, en Ricard, en Jaume, en Josep, en Dani, la Isabel, i un servidor. Fot un fred que pela, i no podem escalar sense primer omplir la panxa. Així doncs, cap al bar a atipar-nos, escalfar-nos una mica. La zona escollida d'avui, és la dels totxos CAM Nou Barris, al solet!!!!!!! Uns farem esportiva, i els altres la via Esther, on al 3er llarg hi ha un tram d'Ae que volen mirar de treure en lliure per ressenyar-ne el grau. De camí cap als totxos un no pot treure els ulls de sobre a la motxilla, ja que sinó...

Doncs amb en Dani, i l'Isabel ens posem a fer una mica d'esportiva. Primer fem tres vies curtetes (V+,6a,i 6a+ amb sortida molt guapa) a un totxo a l'esquerra del totxo Pinotxo.

Després ens posem al totxo del costat esquerra, on fem un altre V+ que ja no ens agrada tant. Té un parell de passos a la sortida, i uns altres al final, però amb dues repises que es fan mig caminant.

Amb aquestes que canviem de totxo, i anem al sector Pell Roja de la placa de l'Indi. Mentre en Ricard i en Jaume baixen de la via Esther, i es posen al totxo de l'Estel a la via Res de platja (6b).
Avui tota la zona està plena de gent!!!!!!!!

Mentre, nosaltres fem la via Esperó de la Martina (V+), i arribem a la R sense tacte als dits. Encara hi toca l'ombra, i fot un fred de mil dimonis. Així que decidim baixar a unes vies que veiem a la dreta que hi toca el sol de ple.

És una placa xulíssima i molt vertical. Hi trobem tres vies, les dues de la dreta molt mantingudes fins a la R. En Ricard proba el Soloist d'en Josep a la de la dreta, i jo em poso a la del mig. Collons quin fart d'apretar!! Surt a vista i posant cintes!!! Per mi aquest any ja han passat els reis!!!! En Ricard arrriba a la R, baixem i comentem les vies. No en tenim cap mena d'informació, així que ens quedem amb el dubte del que hem fet. Si algú ho sap, i ens ho explica, que pensi que haura fet una bona acció a la humanitat, i ara que bé Nadal, de segur que els Reis Mags d`Orient ho tindran en compte!!

Llavors en Jaume prova el Soloist a la via de l esquerra. Sembla que els hi ha agradat força això d`escalar en solitari. Esperem que no s`ho agafin per costum, que la colla és la colla!!!!

La via que van fer en Josep, en Roberto, en Ricard, i en Jaume és la via Esther, i en Ricard ens en fa cinc cèntims:
La via no té massa explicacions, però té un 3er. llarg que val la pena fer.
1er. llarg V+ , per posarnos en lloc la via comença uns metres més amunt per la canal de les vies somni de primavera i de somni de tardor. no és massa dificil però té uns pasos finets i també una bona panxa per superar abans la R.
2on. llarg és mes un canvi de reuniò però hi trobarem 3 seguros el primer un pitó vermell que ens marca el camí
3er. 6a+ , está molt equipada i la paret es força dreta i tira una mica enrrera en algún moment, però hi ha molta presa, al mig vam trobar un passet més finet i podria sortir un 6b. però no estic segur, la roca molt bona però s´ha d´anar amb compte per que és nova i encara s´ha de netejar una mica amb el pas de la gent,ahir vam fer la segona repetició, les reunions están preperades per rapelar.

I després de cremar cuatre calories, decidim de tornar-les a guanyar. Quedava el millor del dia, el gran dinar!!!!!! I collons quin dinar!!!!!!!!!!! Pa amb tomàquet, butifarres, cansalada, vi i cava a dojo, i cabaços d`all i oli, i per postres mirant com guanya el Barça!!!! I és que no es pot demanar res més!!!! De fet, sí que es pot: demanem que per molts anys ho podem celebrar tots junts, ja que el millor de tot és la companyia!!!!!!!!!!!!!!
Molt bon Nadal a tothom, i fins a la pròxima!!!!!!!!

Fernando ha dit...

Felicidades por el encadene
Salu2

llembresku ha dit...

Moltes gràcies per l'informació Fernando!! Són unes vies molt xules, i a més hi toca el sol de ple.
Dissabte, no se si és que anavem trompes o què, ja que lo normal és que fem AO fins als IV+!!!!!
Salut a tothom, i molt bon Nadal!!!!!!!!!!!!!!!

esgarrapaparets ha dit...

XAPOUTOTS esteu acabats,teniu el futur negre,jo el tinc blanc que es el que toca a l´hivern
SALUT PER A TOTS, I BONES FESTES

josep de sant pol ha dit...

esgarrapararets a nosaltres se ens esta quedan glacat per moments .pero ahir tu no vas venir i tots te estavam esperant bona banyada i bones festes

Xevi Tort ha dit...

Aquesta zona ha quedat molt complerta amb totes les vies noves que han equipat en els ultims anys els incombustibles de la zona sur, tota una feinada que nosaltres disfrutem. Tindrem que fer una col.lecta en el bar per les vies noves i reequipaments de reunions, etc...