diumenge, 27 de setembre del 2009

Via Nube Roja a l'Agulla de la Badada

Després d'unes setmanes de no tenir temps per res, tornem a la normalitat (esperem!!!), i actualitzem el blog. Amb unes quantes setmanes fent faltes d'assistència, la colla no ha parat ni un moment. Aquí en va una de les seves, la via Nube Roja a l'Agulla de la Badada.

Amb paraules escrites per en Ricard:
La vam fer l'estil antic, vam veure xapes i ens hi varem posar sense saber res de la via (desprès la varem trobar al bar, al llibre de la vessant nord.pag.339).

1er. llarg: marca A1-6b. el llibre posa portar dos ganxos per l'A1, evidenment no en portàvem i ho vam tenir que fer en lliure i Ao quan estavem prop de la xapa. Força dur el primer i sobre tot la roca es trencava tota i donava poquísima confiança, está equipada amb espits.

2ºn. llarg: marca 6a+, Ae. la paret es posa dreta i la dificultat és semblant al primer llarg i la roca continuava igual de trencada, la R está una mica amagada al final d'un petit diedre herbós que va en diagonal cap a l´esquerra.

3er. llarg marca V+ , si la roca fos bona sería el més tranquil, però només hi ha 2 xapes i la roca, menys als 4 primers metres, està molt malament.
I a l'arribar al cim, encara ens quedava una bona aventura , quedava el ràpel, força curt per sort ,10m. però la savina i la baga que hi ha, són d'época, a la foto no es reflexa la realitat!!!!

1er llarg en Ricard, 2on llarg en Jaume i 3 llarg en Josep. En Ramon va decidir no pujar i fer fotos. Salut a tothom!!!!!!

Mingo ha dit...

Enhorabona per l'activitat. On està aquesta agulla

Ricard de Mataró ha dit...

Que tal Mingo, l´agulla està al principi de la canal que puja a coll d´agulles per la vessant nort, es com un contrafort del contrafort de l´agulla del escorpí.

carles C ha dit...

Nosaltres varem la via fa 2 anys i ens va agradar bastant, el 2on llarg despres de 4 pasos d´artifo sortia en lliure, un 6a+ de continuitat, amb bona roca. I en l´ultim llarg us saltarieu algun spit pq al principi n´hi han 3 o 4 , més un a mitja placa, i despres que la dificultat decreix ja no en trobem cap. I la reunió i el ràpel ho varem fer de 3 espits casi al cim.

Ricard d Mataró ha dit...

Que tal Carles, dons t´aseguro que si haguesim vist els spits del rapeel els hauriem fet servir,i el segón llarg vam apurar molt en lliure però la roca era dolenta de veritat, potser no tant com el primer però es va arrencar molta coas.Merci per la info.